26:e december

hej alla mina snyggingar ;)
Nu är det den 26 december, dagen började med en snöig hundpromenad med min underbaraste Doris sen har det bara varit mys framför tv:n vilket jag också ska fortsätta med hela dagen medans snön faller ner utan för mitt fönster,myyysss!! :)

Jag älskar min hund,du är bara för bäst, all kärlek till dig!
SVCH
Lorca's Honky Tonk Woman ♥


Lite mål jag har med Doris för året 2010,ska bli kul o se om vi kan lyckas!
* Öva inför LP1 och tävla
* Göra MH-test
* Doris ska få fina små valpar
* SUCH, svensk utställningschampion
* NVCH, Norsk viltspårschampion

Lite mål,det finns tusen fler men vi börjar med lite som vi får att ta oss igenom först,tillsammans!




                  Doris ligger och myyyssser,mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: Lars

Lycka till med dina mål för 2010, ni kommer lyckas! :)

2009-12-26 @ 15:55:41
Postat av: Hannah Karlsson

Är Doris svenskviltspårschampion eller inte? ^^

2009-12-26 @ 15:56:38
Postat av: Erika Nilsson

Ja Doris är svenskviltspårschampion,det blev hon vid 14 månaders ålder!

2009-12-26 @ 15:57:41
URL: http://eriikannilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0