Juldagen


Erika Nilsson
©


Jag hann aldrig önska er God Jul ordentligt igår, men det vill jag verkligen göra nu. Hoppas ni fick en fantastisk Julafton ♥.
Här blev det en mysig julafton med Farmor & Farfar, Faster, syskonen & mina föräldrar. SNÖ, God mat, lek och bara skön julstämning. Precis som det ska vara.

Juldagen startade med soffmys till filmen ensam hemma 4, frukost och Marcus som lekte med sina nya klappar :). Det blir nog att fortsätta att mysa framför tv och datorn eftersom det är iskallt ute och världens snö-storm. 
Jag fick bl a. ett nytt fint objekt till min sony-kamera som jag önskat mig länge så äntligen fick jag det, Tack ♥

Ny blogg pga av att den gammla slutade funka.
Pusshej.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du är så fin! :)

2009-12-25 @ 19:01:40
URL: http://rebeckanilssoon.blogg.se/
Postat av: Erika

ojnej du är Rebecka! :)

2009-12-25 @ 22:16:13
URL: http://eriikannilsson.blogg.se/
Postat av: Daniel

Otroligt vacker är du!

2009-12-26 @ 14:58:34
Postat av: Sandra w

Erika du är snygging du ;)<3

2009-12-26 @ 14:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0