Say goodbye

tankarna bara snurrar runt i mitt huvud, jag har inget emot er..
låt mig bara få blunda och tänka på saken allt är inte alltid så lätt, vi är som syskon liksom
du är som min bror klart det kommer dagar som är sämre än andra, det är naturligt.
Men genom att ignorera det jag säger gör inte saken bättre utan värre.
jag ställer alltid upp men vad får man tillbaks för det? bara skit som vanligt.
men om jag ska vara ärlig så orkar jag inte bry mig längre.
jag ska att visa er, men skyll er själva det var inte jag som bad om det.
Tänk om man satte allt i perspektiv man kunde vara fattig och sjuk i ett annat liv
Inte ha några vänner, familj eller nån hund ingen som bryr sig om en, ens för en liten stund.
Varje dag dör det människor gamla och unga, stora som små
Sånt är livet, svårt att göra något åt men just idag så har jag det bra!

Jag vet om du orkar att vänta, jag ber dig tro på mitt ord. 



www.erikanilsson.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0