Jag ber dig tro på mitt ord, det enda jag vill är att få vara där du är..

I never thought that it be easy


we live and we learn so let's start over again.

© Erika Nilsson


Det som inte dödar dig gör dig starkare, jag lovar det stämmer.
det har varit många krävande dagar som jag nästan gått sönder utav
men jag har aldrig heller tror att det skulle vara lätt men nu om något 
känner jag mig starkare och säkrare på mig själv som person.
Dags att gå vidare och ta nya tag. är nästan helt tom, finns få ord som räcker
till för att beskriva situationen men det finns inte mycket att säga och ingenting
att göra. och allra minst finns det inget ni kan göra för att vinna tillbaka min respekt för er. jag sattes i en situation där jag var den utsatte. alla vet det. alla såg det. hur jag än känner eller reagerar, kommer det vara något många känner till. mitt hjärta, själ och kropp längtar så oerhört efter någon förändring, förändringen skall jag hitta och jag lovar den finns där,någonstans.

What doesn't kill you makes you stronger, älskar det.




Kommentarer
Postat av: Sanna :3

Jag vill gärna tro på det, men har ganska svårt att se det :/ fin bild föresten ^^

2010-04-09 @ 10:05:19
URL: http://handlingar.blogg.se/
Postat av: Erika

kul att du tyckte om bilden :).

jag förstår hur du menar, jag tror att det är olika från person till person hur det funkar men för mig så det som inte dödar mig gör mig starkare :)

2010-04-09 @ 16:40:28
URL: http://eriikannilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0