Mitt hjärta i din hand

Jag vaknar upp med samma tomhet,
samma tystnad som igår. har en bild
av dig för ögonen o den stannar kvar
trots att tiden går. Allt jag nånsin sökt
det finns hos dig och allting som jag gör,
gör jag för din skull. 
Jag är så osäker på om det kommer 
funka, men utan att ens ha försökt
vet man ju ingenting. Kanske kan jag ge
det en chans så får jag se vart den leder oss
två, just nu känns allt bara så konstigt...




Doris,hjärta.
Jag vet inte vad jag skulle göra om
det skulle vara samma sak med dig.
jag tror inte jag skulle ha orken att leva
längre utan dig vid min sida.
förevigt du & jag hjärtat, jag sviker dig aldrig.
endas döden kan skilja oss åt för en stund tills
vi möts på samma äng i ett paradis och blir ett igen.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hänt något gumman?

finns här & det vet du!<3

2010-02-14 @ 22:19:11
Postat av: rebecka

<3

2010-02-15 @ 14:43:42
URL: http://rebeckanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0