2009/2010

 

Året som vart:

Slutade 9:an och började på hundsportgymnasiet


Flyttade till en lägenhet med min syrra & hundarna till forshaga


I forshaga förändradets mitt liv helt


Haft många bra dagar i skolan men mina underbara vänner!


Har utvecklats ännu mer inom hund!


Fyllt 16 år, vilket inte ledde till så stor förändring!


Hade en jätte mysig sommar,med dom bästa!


Fått tillbringa massa goda och underbara stunder med min underbara doris!


Har blivit bättre inom foto


fått många nya vänner


Har lärt mig hur det känns att missta någon som betyder, som min älskade hund Daisy!


Fått mig en ny stjärna,Doris


Varit på många roliga,oförglömliga hundtävlingar!


Varit med bästaste HSPG 1 till HUND2009





Året som kommer:


Ut och tävla med Doris ännu mer!


Kanske våga oss på någon kurs?


Få bra betyg


Tillbringa massa stunder med dem som betyder mest!


Starta livet från början, och leva för varje dag


skall ha den bästa sommaren någonsin,2010


Våga sattsa på det jag tkr om, och börja om ifall
något skulle gå fel.


Doris skall få valpar och hela det,en upplevelse jag aldrig kommer glömma


Kommer utvecklas mer inom hund, ett mål


utvecklas tillsammans med min älskade Doris,
till någonting bra och framgånsrikt


Få Doris till champion, inom mer saker


Börja övningsköra på riktigt




Jag är otroligt nöjd med detta år och ser bara fram emot det nya ännu mer =)


Kommentarer
Postat av: Elsa

gött mos hörredue!

2010-01-03 @ 20:10:17
URL: http://elsapelsass.blogg.se/
Postat av: Erika

Ohja om det är!

2010-01-07 @ 12:45:45
URL: http://eriikannilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0