You are my everything

Min kärlek till dig min egna stora knäppgök är oendligt
stor, vet inte hur jag skall klara mig i 2 hela månader utan
att få ha dig vid min sida vart jag än befinner mig, det kommer
bli ett svart tomt håll utan din kärlek och glädje som får mig
att leva dag för dag. Men det är en lång tid tills det som tur är!
Förlåt mig att jag har sådana tankar, jag lovar det kommer aldrig
ske för det är dig jag ska leva livet ut med, inget kan få oss att skilja 
oss åt, tillsammans är vi oslagsbara. 
You make me happy, you never know dear, how much i love you
You are my sunshine, my everything ♥
   

 

SVCH Lorca's Honky Tonk Woman

Allt för dig, mitt hjärta
tack för skratten och glädjen du ger mig, varje dag!



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Fint skrivet!

2010-01-16 @ 22:07:32
URL: http://rebeckanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0