världens dagar ska bli evighet tillsammans

Make love not war

På onsdag kom vi tillbaks till Forshaga och det var helt underbart att
få träffa alla, usch vad jag har saknat er helt obeskrivligt!
Schemat verkar inte så hemskt som jag trodde, lite hundträning fick vi iallafall,
bättre det än ingenting. Jag ser fram emot en lika bra termin som den första
med bästaste HSPG 1 ♥.
Mitt mobila bredband slutade att fungera i går så nu har jag inget internet när
jag är i forshaga, typiskt!
Doris har börjat lukta gott för alla hanar så jag antar att hon snart kommer att
börja löpa, yiipee -.-
Ikväll ska jag bara se film och mysa med god mat tillsammans med min underbara familj
och alla 3 hundarna,myyspyyss de ni ;)

Om 1 månad blir  världens bästaste hund 2år, min älskling :D♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0