Team solstaden fucking best, and always in my heart



- Heldag från 8.00-16.00 på solstadens smådjursklinik i
karlstad,väligt Lärorik dag.
Dagen började med att vi fick följa en djursköterska på
olika uppdrag genom att lämna hundar till hundstallet för att
vänta på operation. sedan lite jobb med att fixa foder och godis
i receptionen. Vidare till operation med Stig Hagengård sedan vidare
till Therese i lab, hon visade olika kryp och verkligen försökte lära oss.
Sist men inte minst fick vi följa olika veterinärer in till olika pasienter med olika
diagnoser, jag skall inte klaga men där ett tag var det rätt segt och man
kände sig ivägen men tack vare Rebecka Nilsson & Amanda Lindgren så
fick vi skoj tillslut. Och jag ser fram emot mer dagar där, faktiskt när man tänker
efter fick vi göra mycket och jag lärde mig en heldel på bara en dag, så vad
ska inte 2 veckor göra.

Tack för en bra dag, team solstaden♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0