tell her spirits live longer life, there is no death


I does it for them cause without them I'd be nothing.


- everyone´s trying to be perfect without knowing what perfect really is.

© Erika Nilsson

Kom precis hem har varit ute med brudarna innan, vi tränade hund och hade det trevligt. Ska snart städa och plugga en massa sen ikväll kommer mårten och då blir det en myspromenad med Maria,Rebecka,Cissi,Frida, Hampus & alla hundarna. Om tre dagar åker jag hem till min kära lilla by V.ämtervik för att ha påsklov, känner mig inte alls pepp på lov vill bara stanna kvar med alla underbaringar här i forshaga.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Håller verkligen med! om bara Niklas var här skulle allt vara perfect<333

2010-03-30 @ 18:30:17
URL: http://cecilbecil.blogg.se/
Postat av: Erika

Oja det förstår jag,skit att det blev som det blev :)<333

2010-03-31 @ 08:45:28
URL: http://eriikannilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0